NEWSLETTER

Broj 1/Vol 1

 

Poštovane kolegice i kolege,   

                                               

Dopustite mi da se osvrnem na godinu na izmaku i da s Vama podijelim neke od uspješnih trenutaka koji su tijekom prošle godine obilježili naše poslovanje.

 Neizmjerno mi je drago promatrati kako iz dana u dan ova kompanija progresivno raste i kako se neprekidno razvija i napreduje.  Dinamičnost, kontinuirano širenje i ekspanzija temeljne su karakteristike Spectator Grupe, a posebno sam ponosan na činjenicu da ste pridonijeli uspješnim poslovnim rezultatima svojim predanim radom i trudom.  Taj progresivni rast najintenzivnije se mogao osjetiti tijekom ove poslovne godine, a s obzirom na sve pokazatelje i predispozicije koje  Spectator Grupa posjeduje, vjerujem da će se tako nastaviti i u budućnosti.

Stoga, kako  bismo nastavili  pratiti zahtjeve tržišta i spremno odgovarati na izazove suvremenog poslovanja, ojačali smo se u kadrovskom smislu. Povećan broj zaposlenih i porast obujma poslovanja tražio je i novi poslovni prostor te smo  tako nedavno preselili u nove zagrebačke urede koji dodatno naglašavaju naš imidž i poziciju na tržištu.

I na kraju, kako me raduje spoznaja da smo narasli i izrazito se razvili u kratkom vremenskom periodu, tako me vesele i novi poslovni izazovi i uspjesi koji stoje pred nama. Stoga Vam svima zahvaljujem na trudu i napornom radu koji ste uložili i pozivam Vas da zajedno nastavimo penjati se stepenicama uspjeha i u nadolazećoj godini.

Srdačno Vas pozdravljam,

Goran Crnčević
Predsjednik Uprave Spectator Grupe

 


NOVOSTI

1. SPECTATOR GRUPA – novi vizualni identitet Grupe i članica

„Nomen est omen“ – „Ime je znak“ – jedna je od brojnih mudrosti što su je stari Latini ostavili u nasljeđe naraštajima kroz vjekove , izreka koja svoju potvrdu nalazi u tržišnoj utakmici gdje svaki „igrač“ svojim imenom, izgledom i ukupnim dojmom nastoji biti prepoznatljiv, originalan i – svoj! Ako latinsku poslovicu „prevedemo“ i prilagodimo modernom vremenu i tržišnim zakonitostima, onda bi joj vjerojatno najviše odgovarali pojmovi imidž i vizualni identitet. Naime, upravo oni sadrže skup svih onih elemenata koji čine lice, odjeću, boju glasa – jednom riječju „osobnu kartu“ i osobitost (korporativni identitet) tvrtke. To je ujedno sve ono čime tvrtka ostavlja prvi i, najčešće, najvažniji dojam u javnosti.

Dobro osmišljen i razvijen vizualni identitet tvrtke u vremenu kad je izrazito važno pronaći, a još važnije zadržati poziciju na tržištu, zasigurno je jedan od ključnih čimbenika uspješnosti i dobra investicija u budućnost. Stoga je vizualni identitet vrijedan ulaganja vremena i novaca, budući da je osobina dobrog vizualnog identiteta uz prepoznatljivost i njegova dugovječnost.

Danas, u suvremenom svijetu kojeg karakterizira promjenjivost, nesigurnost i složenost te snažna konkurencija na svim područjima, najbolji put do klijenata i njihovog povjerenja jesu originalnost, pouzdanost (povjerenje) i kvaliteta. Temelj za taj odmak leži u ekonomskoj snazi tvrtke, iskustvu zaposlenika, ulaganju u razvoj,  a njegovo najjače oružje je kvalitetno i dosljedno osmišljen imidž kojeg konkurencija ne može imitirati.

Upravo je stoga Spectator Grupa za osmišljavanje novog vizualnog identiteta grupe i članica (Spectator Solisa, Spectator Avanta, Nautičkog Servisa i Spectator Investicija) odabrala jednog od vodećih renomiranih svjetskih dizajnera, Borisa Ljubičića, dobitnika mnogih priznanja i nagrada za svoj rad. Suradnja s Borisom Ljubičićem također svjedoči o snazi i ozbiljnosti naše tvrtke, budući da je kvalitetan vizualni identitet temelj stvaranja pozitivnog imidža i percepcije  u očima javnosti i poslovnih suradnika i partnera. 

Znak Spectator Grupe odražava snagu, dinamiku, rast ali i sofisticiranost same tvrtke, dok su ostali znakovi izvedeni iz glavnog znaka i iako svaki od njih ima individualnu notu vidljiva je pripadnost grupi i konzistentnost tvrtka kćeri s matičnom tvrtkom. 

U skladu s promjenom vizualnog identiteta Spectator Grupe i radi usklađivanja naziva i identiteta s ostalim članicama grupe Spectator je promijenio ime u Spectator Avant.

Logo



2. NOVI LJUDI

 

Višnja Krišto – financijska direktorica tvrtke Spectator Solis pridružila nam se početkom studenog, a višegodišnje iskustvo na području financija izgradila je u Privrednoj banci Zagreb.

Marko Štajduhar – izvršni direktor tvrtke Spectator Solis od početka rujna, a zadužen je za nova tržišta. Iskustvo je stekao tijekom šestogodišnjeg staža u bankarstvu (Hypo Alpe Adria banka, Raiffeisen banka) na poslovima menadžera u korporativnom bankarstvu.

Tomislav Cvjetović – voditelj Sunseeker Croatia Chartera

Martina Mikulčić Prka – voditeljica marketinga i PR-a Spectator Grupe od polovice kolovoza. Prije dolaska u Spectator Grupu radila je u PR i marketinškoj agenciji na poziciji Account Managera.

Marko Majerić – IT Specialist Spectator Grupe od listopada; iskustvo u IT području stekao je stručnim obrazovanjem u Algebri, a usavršio radom u publikaciji 24 sata.

Nikolina Raič – poslovna tajnica Spectator Solisa naučila je tajne svog posla na istoj poziciji na Novoj TV.  

Matija Zelić – zadužen za ured Spectator Solisa u Dubrovniku

Zvonimir Jurko – novi član servisnog tima

 

3. NOVA TRŽIŠTA

  • Rumunjska - prateći odrednice razvojne strategije Spectator Solis je ušao na rumunjsko tržište i otvorio ured u Bukureštu u Hotelu Marriott, na čijem je čelu Alexandro Bache

  • Srbija – Spectator Solis potpisao je ugovor s tvrtkom ComTrade koji su postali sub-dealeri Sunseekera za tržište Srbije i Crne Gore. Za poslove prodaje i marketinga zadužena je Biljana Šešević. Potpisivanje ugovora i početak suradnje obilježen je prigodnim coctail partyjem u organizaciji tvrtke ComTrad

  • Ukrajina – u tijeku je osnivanje podružnice

  • Bugarska i Grčka – još jedno od novih tržišta koje osvajamo


4. NOVI POSLOVNI PROSTORI

Nastavno na priču o imidžu i vizualnom identitetu, uredski prostori su jednako tako važni za ostavljanje dojma na poslovne partnere i klijente, a uz to je jednako važno da se svi zaposlenici u njima dobro osjećaju.
Stoga je velika pažnja poklonjena uređenju novih poslovnih prostora, a ovdje ćemo pustiti da slike govore same za sebe.

 

Ured u Splitu:  
Ured u Zagrebu:

 


 

PREDSTAVLJANJE ČLANICA SPECTATOR GRUPE

Prethodni mjeseci protekli su u znaku sajmova i konferencija koje su, kao i uvijek, bile uspješne za članice Spectator Grupe te smo odlučili napraviti kratak pregled nedavnih događanja:

1. SPECTATOR SOLIS – SAJMOVI – Cannes, Southampton, Genova, Biograd….

 

 

  • Cannes Boat Show
 

Ovogodišnji Cannes International Yacht & Boat Show održao se u razdoblju od 13. do 18. rujna 2006, na novoj lokaciji u Port Cantu.  Sunseeker je predstavio svoje modele Predator 82, Predator 72, Manhattan 66, Manhattan 60, Predator 62, Manhattan 50, Portofino 53 i Portofino 47.

 

  • Southampton Boat Show
 

Posjetitelji ovogodišnjeg Southampton Boat Showa, koji se održao u razdoblju od 15. do 24. rujna, imali su priliku prvi vidjeti najnovije modele bogate Sunseeker flote. Ove godine Sunseeker je premijerno izložio modele Yacht 90 i Superhawk 43, te najnovije izdanje modela Predator 62, koji predstavljaju još jedan korak u unapređenju i poboljšanju dizajna i karakteristika ovih impresivnih plovila. Uz navedene modele, Sunseeker je izožio i vrlo uspješnu liniju Predator 82 i  Predator 72 kao i atraktivne modele Manhattan 66, Manhattan 60, Manhattan 50, te Portofino 53 i Portofino 47.

  • Genova Boat Show
 
 

46. Boat Show u Genovi održao se u trajanju od 07. do 15. listopada a Sunseeker se predstavio s devet impresivnih modela brodova - Portofino 35, Superhawk 43, Portofino 47, Manhattan 50, Portofino 53, Manhattan 60, Predator 62, Predator 72, Predator 82, koji svi utjelovljuju prepoznatljiva obiležja Sunseekera - vrhunske performanse, luksuz, stil i udobnost.
Elan je premijerno predstavio novi senzacionalni Impression Maxi 514 – prvi Elanov brod duži od 45 stopa.

  • Biograd Boat & Charter Show
 

8. Biograd Boat and Charter Show već treću godinu za redom predstavlja jedini jesenski nautički sajam u Hrvatskoj. Sajam je nastavio ubrzan ratući trend od prošle godine, sa više od 100 izlagača, te veliki porast broja posjetitelja. Među značajnijim izlagačima bila je i tvrtka Spectator Solis koje je predstavila Elanove modele, među kojima je bio Impression Maxi 514, premijerno predstavljen u Genovi

 
 

2. SPECTATOR AVANT – KONFERENCIJA U BUDIMPEŠTI

   

Na godišnjoj konferenciji Avisa u Budimpešti, gdje su se okupili Avisovci iz cijele regije, Spectator Avant kao predstavnik Avisa u Hrvatskoj osvojio je prestižnu nagradu „Keeping the Avis Spirit“ za promicanje i očuvanje duha i vrijednosti kompanije.
Avis u Bosni i Hercegovini, koji također posluje pod okriljem Spectator Avanta, obilježio je 10. godišnjicu uspješnog poslovanja za što je zaslužio posebno priznanje.

 


 

NAJAVA DOGAĐANJA

24.11.06. – 26.11.06. – Team building Spectator Grupe

Prvi korporativni team building održat će se u Hotelu Habakuk kako bismo zaokružili uspjehe postignute u  2006. godini, kako bismo se bolje upoznali, zajedno družili i još bolje radili i međusobno surađivali u nadolazećoj godini.

U petak će se održati prezentacije kao osvrt na ovogodišnje poslovanje i rezultate, nakon čega ćemo krenuti prema luksuznom Hotelu Habakuk. Subota je zamišljena kao kombinacija sportskih aktivnosti, u sklopu čega će se održati i nogometna utakmica dviju momčadi – Spectator Avanta i Spectator Solisa, ali i relaksacije, s obzirom na veliku wellness ponudu hotela. Navečer će se održati Gala Dinner. Nedjelja ujutro predviđena je za odmor, a povratak je planiran oko podneva.

 

Hotel Habakuk ponosi se prestižnim međunarodnim priznanjem za kvalitetu u ugostiteljstvu - Maison de Qualite, nalazi se u prelijepom prirodnom okružju na obroncima Pohorja. Noću možete mirno spavati uz šum smrekovih šuma, a ujutro punim plućima udahnuti svjež zrak, a tijekom dana posjetiti neku od brojnih obližnjih izletničkih točaka, a zimi krenuti na obližnje pohorsko skijalište. S druge strane nalazi se hotel Habakuk koji je od centra grada Maribora - gospodarskog, poslovnog, kulturnog i sveučilišnog središta slovenske Štajerske, udaljen tek nekoliko minuta vožnje. Hotel Habakuk ***** spada među hotele s pet zvjezdica od 1999. godine. U Sloveniji je danas u toj kategoriji samo šest hotela.

Cjelovitost ponude dopunjuju tri restorana i dva bara, a hotelski majstori kuhinje posebnu pozornost posvećuju bogatoj štajerskoj kuhinji i vrhunskim vinima iz autohtonog vinorodnog okoliša. Osim navedenoga, u Habakuku će se pobrinuti i za rekreaciju, zdravlje, ljepotu i zabavu. Na raspolaganju je više vanjskih i unutarnjih bazena s termalnom vodom, finske saune, turska kupelj, solarij i fitness. U Wellnes - SPA centru možete si priuštiti masažu, njegu tijela i lica, različite obloge za tijelo, urediti frizuru, ukratko, sve za opuštanje, ljepotu i odmor.